Ayna 

Biraz kendimizi inceleyelim, irdeleyelim diyecektim ama bunu daima yapmamız gerek aslında. Anlaşılması güç bir duygu ve düşünce sistemimiz var. Ve doğamız gereği hiçbirimiz eksiksiz değiliz. Yaratılış anlamında değil bu söylediklerim. Zaten o konuya girdiğimizde hepimizin eşsiz olduğu apaçık ortada. Fakat unutmamamız gereken bir durum var yaratılış olarak eşsiz olmamız beşeri anlamda eksiksiz olduğumuz anlamına gelmez. Karşısında bolca fotoğraf çekindiğimiz aynalara bir kez olsun gerçekten BAKTIK MI? Hatalıyım dedik mi? En azından bunu kendimize itiraf edebildik mi? -  ki bu en zorudur - Hatasız olamayız bunu kabul edebildik mi? Kendi adıma ben bunu artık becerebiliyorum. Şöyle örnek verecek olursam 2 yıl önce kırdığım bir kalbi -hatalı olduğumu en başından beri bildiğim halde- 2 yıl sonra düzeltmeye çalıştım. İşte o zaman kendimle yüzleştim. Özür diledim. Ve o gün bu gündür hatalıyım diyebiliyorum. Yanlış yapmamak, yanlıştan olabildiğince sakınmak en güzeli ama dedim ya duygu ve düşünce yapımız, yetiştiğimiz ortam,görüp geçirdiklerimiz kısacası bizi biz yapan her şey hata yapabileceğimiz bir ortam oluşturabilir. Yapmamız gereken ise aynanın karşısında kendimizi görmek, görmek istediğimizi değil. İşte bu yüzden bol bol aynaya bakalım olur mu? Kendimiz için. Hepimiz için..

Yorumlar

Popüler Yayınlar